Wednesday, July 4, 2007

احاسيس مدفونه


حاسة بأحاسيس غريبة جوايا مش عارفة إيه هيه كل اللي حساه أني جوايا كلام كتير مش قادرة أطلعه ولا بالكتابة ولا حتى بالكلام حاسة بطاقة غريبة نفسي اعمل حاجات كتير أوي نفسي احقق ولو جزء بسيط من أحلامي سمعت خبر النهاردة خلاني طايرة من الفرحة وحاسة إني عاوزة اسعد كل الناس اللي حوليا بس بردوا لسه حاسة بحبة حزن جوايا يمكن عشان لسه مش لاقيه الشخص اللي يقدر يحبني ويقدرني ويخاف عليا ولا عشان مفتقدة الحب عامة مش عارفة كل اللي حساه إن فيه حاجة غريبة بتحصلي مش عارفة أوصفها دا أنا حتى مش عارفة أنا بكتب الكلام ده أزاي دوقتي نفسي أعيش حياتي زي ما أنا عاوزة نفسي أخد فرصتي بئه وألاقي حد يحبني أوي ويخاف عليا اكتر من نفسه ويعوضني عن كل اللي شوفته في حياتي ، كتير أوي بمر بمواقف بحس فيها أني لوحدي وبقول يااااااه لو كنت مرتبطة ويكون معايا في كل المواقف ديه بجد نفسي أعيش قصة حب بس يكون حب بجد ( يعني مش حب طياري ) جوايا كمية مشاعر وأحاسيس كتيرة أوي نفسي ألاقي حد يستاهل أني أطلعها عشانه معلش سامحوني بئه اصلي رومانسية زيادة عن اللزوم
ملحوظة : أنا كتب الكلام ده لمجرد إني حساه وعاوزة اكتبه وأنا آسفة أوي لو كان مش مترتب ومش مكتوب بصيغه حلوة بس أنا كتبت اللي كان في قلبي واللي حساه زي ما هو عشان اللي ها يقراه يحس أنا عاوزة أقول إيه يارب تكونوا فهمتوني وإحساسي وصلكم

6 comments:

baby me said...

7assa beky awy 3shan ana kman nfsy fe kda awy 2ooly yaaarrraab

Halawa said...

وصل ياباشا

بس حرص ولا تخون

مش كل الناس ملايكة وطيبين

بالتوفيق

Unknown said...

اقولك على حاجة

اهم شى فى الموضوع دة كلة

انك حاسة

ومدام حاسة انى فى حاجة مش طبيعية

هاتقدرى تتخطيها

ربنا معاكى

كراكيب عادل said...

اهم حاجة تكوني فاهمة نفسك وصديقة ليها الحب هيجيلك هيجيلك

:)

Bossy said...

السلام عليكم

ازيك عامله ايه
تعرفي كلامك علشان انت حساه هيوصل لكل حد هيقراه
وبعدين ان شاء الله خير
واللي جاي احسن
وبمناسبة الحر ممكن نقول
اللي جاي اسخن

moony said...

أنا كمان زيك .. اكتبى زى مانتى عايزة ..ربنا يسعدك يااااارب وتلاقى احسن من اللى بتتمنيه ويكون قريب ان شاء الله..اسعد الله قلبك