Wednesday, August 1, 2007

سوء تفاهم


حصل سوء تفاهم كده وعاوزة اصلحه واوضح السوء اللى حصل
اولاً : بوست سامحني انا كنت لقيته مكتوب عندي في اجنته قديمة اوي ومش كنت اعرف بتاع مين كل الموضوع انو عاجبني اوي روحت كتبته ونزلته في المدونة وبعد مجالي عليه تعليقات اكتشفت بالصدفة انو لنزار قباني وكل اللى علق عندي افتكر انو بتاعي عشان كده انا مش رديت على التعليقات عشان سوء التفاهم ده وانا بجد متأسفة اوي على سوء التفاهم ده بس انا بعترف اني غلط اني مش كتبت تحت البوست مصدره منين
ثانياً : احب اوضح بس اني مش بسرق اعمال ناس معروفين وانسبهم ليا كل اللى حصل ده والله العظيم سوء تفاهم من غير قصد ، عشان فيه ناس قالت عليا كده وانا حبيت بس اوضح الموضوع مش اكتر ، حتى اخر بوست انا كتبته مش كلامي بردوا جيباه من الاجنته والله اعلم هو بتاع حد معروف ولا مجرد فضفضه على الورق
انا طبعا بجد متأسفة اوي على سوء التفاهم ده
ملحوظة / احب اقول ان كل اللي موجود في المدونة كلامي انا ماعدا ( ذات ليله - سامحني - رسالة ) عشان فيه ناس بتقول ان بوست واحد بس بتاعي وهو يوم جامد وده مش صحيح
وانا بعتذر لكل اللى بيدخلوا عندي على سوء التفاهم ده

7 comments:

hoda omran said...

هو فعلا غلط منك كان المفروض حتى لو مش عارفة المصدر تنوهى انه مش كلامك
بس حصل خيررررر
واكيد نيتك كويسة
وروقى روقى
:)

smraa alnil said...

يا حبيبتي ولا يهمك

عادي بتحصل

انيت بس شيلي كل الحزن دة من جواكي

ولا يهمك يا جميل

خليكي يا بت واثقه من نفسك
بلاش كدة بقي

hoda omran said...

يالا يابنتى نزلى بوست بقة وسيبك من كل الكلام ده وروقى
خلاس حصل سوء تفاهم وانتهى
رووووووووووووووووقى بقة
:)

S H A H said...

ولوني دي اول مرة اجي هنا بس احب برده اهدي النفوس واقول حصل خير ان شاء الله

محمد الوكيل said...

ولا يهمك يا أختي^^بتحصل في أحسن المدونات ^^
شكراً..
محمد المصري

عبرحمن said...

روقى روقى مش كدا

Unknown said...




شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة تسليك مجاري بالدمام
شركة المثالية للتنظيف
شركة المثالية لتنظيف المنازل
شركة المثالية لتنظيف المنازل بالدمام
شركة المثالية للتنظيف بالدمام
شركة تنظيف بالقطيف
شركة تنظيف منازل بالقطيف